Masaż i Terapia rehabilitacyjna

Nr telefonu do kontaktu 500599030
email formularza kontaktu ---

80-244 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 99

Mamy zaszczyt zarekomendować naszą placówkę rehabilitacyjną.
Naszym nadrzędnym celem jest sprawienie, aby masaże oraz dobra fizjoterapia w Gdańsku, Sopocie i okolicach stała na najwyższym poziomie i aby nasi Pacjenci mogli w krótkim przedziale czasu powrócić do zdrowia i formy.

Zajmujemy się medyczną fizjoterapią oraz różnorodnymi chorobami i zagadnieniami, które doskwierają naszym dorosłym podopiecznym oraz dzieciom.
Można wymienić przykładowo bóle i zawroty głowy pochodzenia szyjnego czy też wylew krwi do mózgu, oraz rehabilitacja po przeciążeniach układu ruchu co występuje podczas wykonywania obowiązków zawodowych jak i rekreacji sportowej w Trójmieście.

Pomagamy fizjoterapeutycznie oraz poprzez masaż także w domu, zarówno różnym grupom zawodowym i sportowcom wielu dyscyplin osiągnąć równowagę i balans struktur układu ruchu. Nasza placówka stawia na nowoczesne rozwiązania i tym samym na swoim wyposażeniu posiadamy sprzęt fizykoterapeutyczny.

W codziennej pracy w zabiegach fizykoterapeutycznych wykorzystujemy pole magnetyczne, ultradźwięki, solux oraz laser w Gdańsku i Sopocie. Rehabilitanci medyczni posiadają dawkę wysokiej wiedzy połączoną z szeroką praktyką zawodową i oferują najróżniejsze odmiany masażu jak klasyczny, sportowy, relaksacyjny. Fizjoterapeuci są w stanie leczyć chorych w każdym wieku i dlatego też nie jest im obca rehabilitacja pediatryczna np. przy mózgowym porażeniu dziecięcym.

Można też wymienić różnorodne przypadłości takie jak: onkologia i rehabilitacja po zabiegach chirurgicznych na raku, skolioza, dystrofie mięśniowe, rdzeniowy zanik mięśni, zwichnięcia, naciągnięcia mięśni a także złamania kości.
Zajmujemy się także w Trójmieście rehabilitacją neurologiczną po zabiegach chirurgicznych oraz fizjoterapią po tętniakach, krwiakach w mózgu i wylewie do mózgu.

W zależności od potrzeb i preferencji zabiegi wykonujemy w placówce albo też rehabilitacja w domu u Pacjenta w Gdańsku, Sopocie oraz domowa rehabilitacja w Pruszczu Gdańskim.

Rehabilitacja w Trójmieście po zabiegach jak osteotomia, artroskopia. Niestabilność stawu skokowego.
Rekonstrukcje więzadeł i rehabilitacja po uszkodzeniach więzadeł
oraz przykurcze stawów.

Doskonałym przypadkiem może być tutaj dyskopatia a więc bóle w kręgosłupie. Wśród tego typu przypadłości najczęściej nasi rehabilitanci spotykają się z dyskopatią lędźwiową. Bóle pleców w okolicy lędźwiowej najczęściej promieniują w dół w kierunku miednicy oraz nóg, często mamy do czynienia z rwą kulszową lub udową.
Z czasem dysk który wypadł, przestaje być amortyzatorem i wówczas to dochodzi do rozprzestrzenienia się bólu, albowiem w wyniku przerwania się pierścienia włóknistego ma miejsce wysunięcie się jądra miażdżystego.

Tworzy się wówczas przepuklina uciskająca rdzeń bądź też korzenie nerwów. W konsekwencji wywołuje to ostry ból.
Są one trudne do wyleczenia i najlepiej zgłosić się z taką chorobą do fizjoterapeuty gdyż pomoże tu laser, pole magnetyczne i specjalna terapia.
Nasza rehabilitacja jest oparta np. fizykoterapię i także o masaż, który z powodu z powodzeniem złagodzi każdy ból mięśni czy też stawów.

Lokalizacja

Gdańsk, pomorskie