Rehabilitacja Gdynia domowarehabilitacja.com

Nr telefonu do kontaktu 737 737 573
email formularza kontaktu kontakt@domowarehabilitacja.com

80-519 Gdańsk, ul. PCK 1

Witamy serdecznie. Zajmujemy się rehabilitacją neurologiczną, ortopedyczną oraz rehabilitacją reumatologiczną i pediatryczną. Także terapią w bólach kręgosłupa i stawów u osób starszych. Staramy się zawsze świadczyć kompleksową rehabilitację oraz dobrać odpowiednie ćwiczenia w zależności do stanu Pacjenta.
Rehabilitacje prowadzimy w Gdyni oraz Gdańsku i okolicach. Jest ona mniej stresująca niż np. w szpitalu bo odbywa się w domu, środowisku Pacjenta. W procesie rehabilitacji przekazujemy członkom rodziny instrukcje na temat samodzielnego wykonania ćwiczeń rehabilitacyjnych w domu i prawidłowego wdrażania czynności dnia codziennego. Istnieje także możliwość rehabilitacji w Gdańsku w gabinecie.
Nasi rehabilitanci ćwiczą z pełnym profesjonalizmem.
W domowarehabilitacja.com oferujemy dopasowanie balkoników, kul, naukę chodzenia w domu i na schodach oraz na ulicy. Stawiamy na profesjonalną rehabilitację opartą na naszej wiedzy i potrzebach Pacjenta. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych poprawą zdrowia, rehabilitacja z Gdyni i okolic.

Rehabilitacja neurologiczna:

• SM, SLA, Parkinson, udar mózgu, urazy mózgowo-czaszkowe.

Terapia kręgosłupa:

• bóle kręgosłupa, dyskopatia, lumbago, rwa kulszowa, rwa ramienna, bóle krzyża, skolioza, zespoły szyjno-barkowe, bóle głowy.

Rehabilitacja reumatologiczna:

• zmiany zwyrodnieniowe stawów obwodowych i kręgosłupa, zespół bolesnego barku, choroby reumatyczne (RZS, ZZSK)

Rehabilitacja ortopedyczna w domowarehabilitacja.com

• stany pourazowe (złamania, skręcenia, stłuczenia) i inne urazy w tym sportowe,
  • przykurcze stawowe i mięśniowe, profilaktyka osteoporozy,
  • po zabiegach ortopedycznych (endoprotezy stawów, artroskopie, rekonstrukcje więzadeł i ścięgien).

Lokalizacja

Gdańsk, pomorskie